Ichki marketing sifatni o‘stirish quroli sifatida
Kecha biz bizning uylarimizni qurayotgan va qurilish tavsifiga ega kasbiy xizmatlar ko‘rsatayotgan barcha hamkorlarimiz uchun navbatdagi taqdimot marosimini o‘tkazdik.
Kompaniyamiz rahbari – Murod Nazarov kompaniya tarixi haqida, uning o‘z oldiga qo‘ygan maqsad-vazifalari, qadriyatlari, biznesimizning tamoyillari va falsafasi hamda uylarimizning ko‘rinishi qanday bo‘lishi kerakligi va boshqalardan farqi haqida so‘zlab berdi.
Bizning fikrimizcha, har birimiz o‘zimizning egallagan o‘rnimizni aniq bilishimiz va kelajagimizning umumiy qiyofasini ko‘ra olishimiz, kompaniya ruhiyati va muhitini his qilishimiz kerak, mana shundagina barchani va hamma narsani ketma-ket nazorat qilishga zaruriyat qolmaydi.